onsdag 26 februari 2014

Speciell dag

När man varit borta ifrån bloggen flera veckor har man oxå kommit ifrån rutinen att skriva. Men jag ska göra mitt bästa för att komma ihåg, fast jag lovar inte att det kommer ett inlägg varje dag ;-)

Igår var pappa med och hämtade T på dagis, för imorgon ska han hämta honom helt själv.. Anledningen till det är för Anton och jag ska på begravning. Den 10 februari somnade nämligen Antons mormor in. Känns så overkligt och nästan lite orättvist att jag lyckligtvis har båda mina morföräldrar OCH båda mina farföräldrar kvar i liv. Medans Antons sista nu också gått bort. <3 usch, ja det kommer bli en jobbig dag imorgon. 

Idag har oxå varit en speciell dag, men på ett sätt jag inte ännu kan skriva om. Plus en massa knasigheter på vägarna! :-p så kan det vara ibland! Här kommer några bilder sen ska jag sova! Godkväll! 

Och kvällsfikat som blivit min nya last.. K.A.N.  I.N.T.E.  S.L.U.T.A. 😩




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar