onsdag 2 juli 2014

Snacket går

Kanske att min energi är påväg tillbaka, men jag väntar med att ta ut något i förskott.. Igår bakade jag iaf. Och det va ett tag sen! Roligt och ännu godare :-)) 

Idag efter jobbet städade jag ur bilen.. Detta tråkiga väder har inte gjort baksätet rent precis. Smutsiga regnkläder och stövlar och inte att tala om unge ;-) 

Haha precis nu när jag ligger och skriver börja T prata i sömnen.. -" oj oj, Molly aj aj.. Molly, aj aj. Oj oj!! " och igår natt fick jag höra av Anton att T pratade om/med Molly och börjat fnissa. Det blir nog mkt snack om nätterna och blir han som sin mamma, troligen endel promenader oxå. 😂 men vi fick höra att Theo hade puttat Molly på dagis idag, och när "fröknarna" hade frågat vad man säger till molly då hade han svarat. Oj.. Så man kan ju undra om han drömde om den där knuffen och ångrade att han puttade sin bästis Molly <3 

Här kommer en bild på vår knasboll till ungskrutt som blev hemskjutsad av farfar innan ikväll... Arne får inte ens styra längre. Haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar