söndag 9 december 2012

Två kvällar och en dag kvar..

Sen är vi påväg.. woho! Det ska bli så mysigt så, väskorna står halvpackade och kylskåpet börja bli tomt ;-) Imorgon blir det babycafét sen åker jag. Theo, Kamilla och Emma in till stan för den sista shoppingen och jag ska hämta ut pass.. Hoppas att vädret håller sig till en lugn storm så vi kommer iväg.. Vi har viktiga saker att fixa, förutom passen ;-)

I Fredags hade vi det så jädra bra på julbordet. Blev verkligen en helskojig kväll med många skratt och många bra ideér. VillaVik må vara dyra men jädra vilket stort gottebord de har. Precis i min smak med stooor chokladfontän i mitten.
Igår var Anton och tränade medan jag och Theo var hemma och gjorde köttbullarna till julafton. 73 st ska nog räcka till oss. Skönt att ha det färdigt innan vi åker iallafall. Imon tror jag att tomtarna få komma fram också ;-) Myspys!! 

Nu säger jag Godnatt! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar