onsdag 1 januari 2014

Första Januari tjugohundrafjorton

Då så, nytt år Nya möjligheter!!! Precis vad jag rivstartade första dagen med, men har också tagit det väldigt lugnt! Vi gick och la oss ganska sent, men Theo skulle ändå upp tidigt! Idag har jag varit trött, skulle behöva semester...jaaa men det ska jag ju, om....
;-)
Först en liten summering av vår toppenkväll från igår! Sandra och Jens hade verkligen gjort det så fint och alla hade gjort ett kanonjobb med maten! Hur gått som helst! 
Först åt vi, sen hade de förberett några lekar. Resultatet ska vi inte tala om. Jag brukar göra bra ifrån mig på sånna där saker, men jag kunde bara inte hålla mig för skratt. Och det använde ju endel till sin fördel...hm ;-) haha! 
När tolvslaget började närma sig och alla började dra sig utåt var det en viss liten kille som vaknade och skulle absolut inte somna om. Så jag fick skåla själv där ute och med alla fina vänner såklart. Sen var Theo uppe tills vi gick hem strax efter två.. 
Ja alltså, Anton glömde Theos overall här hemma kom vi på och det var ganska kallt ute så Tuvan lånade ut sin overall till honom.... Eeh men han passar ju i rosa oxå ;-) ALLT klär en skönhet hihi! Studentbilden är fixad! 

Vi hade verkligen en kanonkväll och är så nöjda med allt. Nu ska jag sova för imorgon ska vi till badhuset med Emilia, Freddan och Emma <3 
Godkväll och hoppas ni alla får ett 2014 att minnas :-) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar