söndag 15 juni 2014

Där va det igen

Jag hatar att använda ordet besviken för kan tycker det är ett slitet och överanvänt ord.. Men just nu är det väl just besviken jag känner mig.. Att folk inte bara kan låta bli. Det gör mig så trött och frustrerad. 
Men mitt i all röra vet man vilka som är äkta och vilka man har för att stanna! 

Jag har inte mått toppen de sista två veckorna och nu när jag avsagt mig beställningar och annat kom plötsligt livet ifatt mig.. Istället för en lättnad som jag borde känna kom istället insikten för vad som höll på att hända.. 
I helgen har hela jag brutit ihop men ska nu komma igen. Jag ska endast göra det jag vill göra och det jag har lust att göra. Resten skiter jag i just nu. Tillslut kom jag på att det läggs alldeles för mkt energi på saker och folk man inte ska lägga energi på. 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar