tisdag 3 juni 2014

En blöt dag

Idag har det varit en halv grå dag kan man säga. Ganska mycket regn har kommit. Men då slipper ju jag ut och vattna ;-) ikväll känner jag verkligen av att det varit mkt nu sista tiden. Jag måste lära mig att varva ner. 
Det blev sena kvällar förra veckan med allt tårtbestyr som skulle hinnas med. Jag har skrivit det på instagram och Facebook men kanske att jag glömde skriva det här oxå. Fram till semestern har jag nu fullbokat och på semestern ska jag bara vara ledig. Blir jag rastlös kommer det ett utrop ;-) men jag ska iaf inte boka in något.. Ni är välkomna att beställa till hösten i så fall. Genom mailen är det som gäller. 

Ikväll har T äntligen fått en sandlåda, dock utan sand men det ska jag hämta på torsdag morgon. Det blev en rejäl en, tog halva trädgården känns det som :-)) haha men det blir nog kanon. Anton till att jämt bygga stort ;-) 
Men han är duktig och snabb min Karl när det väl händer :-) <3 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar