måndag 23 juni 2014

Ljus i all ära, men mörker!!!

Gårdagens sovmorgon till 9 fick vi minsan  tji för inatt då Theo tyckte det var dags att stiga upp kl 00.30.. 😝 först kom han in och la sig hos mig, då vaknade Anton till i soffan nere och kom upp. Bar in Theo till sin säng igen och efter en stund kom vår lille goding in en ggn till. "Pappa, Theo bajsh!" Tur han tyckte pappa skulle byta mitt i natten och inte mamma 😂 haha! Ibland ska man ha tur. Sen la Anton honom igen och 1 timme senare va Theo uppe och sprang! Lagt napparna så fint på byrån för han hade sovit färdigt! 
Men vid tre sov hela familjen igen...i vår säng! Tills kl slog 5 och det var dags för mig att gå upp. Förstår inte varför jag är trött?!?!? :-)) 

Va det inte så att efter midsommar skulle det bli mörkt igen.. Jag behöver lite mörkt igen. Det kan väl iaf vara mörkt på natten och kvällen? Jo jag tycker faktiskt det. Igår kväll låg jag och snurrade till kvart över tolv. (Då är det lite extra härligt att bli väckt av en gosig liten gris som helst vill sova PÅ mamma kl halv 1..) haha! 

Solen gick ner för typ 10 min sen, när jag gick upp funderade jag på vad det var för konstig lampa som lös så skarpt i trappen.. SOLEN kl 21.55?!?
Nopp än har det INTE blivit mörkare än på midsommar, ändå verkar endel tycka det är jordens undergång och tjata om att vi går mot mörkare tider. Men med en tvååring som styrs lite av ljuset så hälsar jag mörkret välkommet med öppna armar ;-) 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar