onsdag 18 februari 2015

Blås på, vill ut!

Ett hemskt dygn med värsta mjölkstockningen so far i mitt amande liv. Minns knappt måndagen efter klockan 2 då febern slog till med dunder och brak. Fy farao, först idag har jag mått okej igen och knutarna har börjat ge med sig. Varje gång jag börjar känna mig som en normal människa igen efter förlossningen kommer nått nytt. Så än ropar jag inte hej! Inga förhoppningar.... 

..där emot gott folk har jag idag Ä.L.S.K.A.T vädret. Det har blåst, som tusan, och varit 6 plusgrader OCH en hel del sol. Vilket betyder att isen på gatan har börjat försvinna. Det börjar allt mer komma fram asfalt. Så förhoppningsvis kan Ville och jag ut och gå en runda imon. På så vis är ju blåst för jäkla bra! ;-) 

Nähe nu måste Jag sova, anledningen till att jag fortfarande är vaken är ju då för att min käraste har tränat. Hm, kommer hem halv 11. Ingenvidare tid egentligen, men klart stackarn ska få träna?!? ;-) 
Om någon månad kanske jag oxå kan få lämna hemmet för något sånt! (Inte alls bitter) :-p 

Dagens mammagris Ville som inte velat ligga själv! 👇
Och så lite mys med T i soffan innan Anton kom hem. Å efter att lyckats städa nedervåningen med både dammsugning och golvsvabbning unnade jag mig lite chokladpudding. Kommer nog Ville uppskatta som nattmat om några timmar. haha! 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar