söndag 22 februari 2015

Behov!

Som ni märker kryper bloggen fram, jag skriver mest för att det kliar i fingrarna. Egentligen har Jag inte tid, men nu har ändå övertröttheten slagit till. Då blir jag plötsligt pigg! 
Jag är en människa som behöver min sömn, mycket sömn. Amning om nätterna är egentligen ingenting jag borde hålla på med. Inatt har mitt huvud försökt att lura mig. Jag kollar på klockan och hjärnan tänker "-du matade precis, ge bebis nappen och somna om" 
Tur bebis inte luras så lätt för när jag väl vaknat till ordentligt är det ju 4h sen senaste matning. Men det känns som jag sovit 30 minuter... Ja jag är trött, och att hinna vila om dagarna när man bor i hus och har en 2,5 åring kan man GLÖMMA! 
Oj oj oj vad mkt lättare det var när man bara hade en bebis, då kunde man ligga kvar i sängen hur länge som helst, man kunde vila hur mycket som helst även om man ibland pysslade med hushållet ett par timmar varje dag. Blev man trött vilade man... Att man inte viste och njöt ;-) just nu undrar jag....kommer man någonsin få sova igen? :-p 

Godnatt, nu blev jag plötsligt trött igen! 
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar