onsdag 11 februari 2015

Underbara dagar

Vi har varit i Kalmar ett par dagar. Kom i söndags och sen i Måndags har vi vaknat till klarblå himmel och sol. 12 grader i skuggan och så härligt i solen. Idag måste vi åka hem för imorgon är det hembesök från BVC. Vill helst stanna ett par dagar till. Det är så lugnt och mysigt. Igår gick vi in till stan och lunchade på Expresso House. På förmiddagen var jag och klippte av mig håret och slängde i lite ny färg. Klippte av ganska mycket, men kanske att jag skulle tagit lite till. Dock har jag inte varit såhär korthårig på flera år. :-)) 

På fredag börjar Anton jobba igen. Galet att två veckor kan gå så fort men ändå på nått vis så sakta. Tack vare att vi kunnat va i Kalmar nu har vi levt i en bubbla. Inga måsten som i huset men ändå känna sig så hemma <3 tack Lasse och mamma för ni låter oss trivas så bra här <3 Men vi saknar er, puss! 

Nu blir det bild bomb! Nått ska jag ju göra med alla bilder som tas. ;-) 
Kalmar! 

Theo tycker det är mysigt med lillebror, ibland stannar han upp och gosar lite eller ger honom nappen. <3 vilken underbar känsla att ha två grabbar. Precis vad jag alltid önskat mig. 

Första mötet, lillebror hade med sig en paket till Theo. Flygplanet Dusty som nu är med överallt. Inatt har de till och med sovit ihop ;-) Theo ville visa sitt rum och läsa en saga för Ville medan han skulle sova i hans säng. Sen skulle han visa vart Villes egna rum var, och sängen. Theo tyckte det va lite kalt så han gick och la på "lillebo" ett täcke. Världens bästa storebror <3 

Plötsligt blev Theo så himla stor, han säger saker som man inte riktigt vet vart det kommer ifrån. Tex när vi pratade med mamma igår säger Theo -"vad gör du där nere i Turkiet mormor?!" -"nä Theo mormor är i Thailand" -"Jahaa, vad gör du där neje i Thailand mormor? Och Lasse osså?!" Hihi! 

Nehe nu är det dags för frukost! Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar