söndag 3 juni 2012

3 Juni

Kan inte fatta att vi är i Juni nu, halva maj försvann ju för mig inne på sjukan. Men så underbart det varit hemma. Haft en sån mysig helg med middag ute i Fredags och åkte förbi Erik på vägen hem. Sen i Lördags va vi på Ramkvilla marknad med Emma, Freddan och Emilia, på kvällen blev det grill med Adde.. Och idag har vi varit en runda i stan sen planterade jag om mina tomatplantor som växt upp och blivit hyfsat stora (stolt) haha! I eftermiddags kom Nicke och Louise på ett snabbesök sen kom Lisa, Frank och Alexander på våffelfika.
Så man kan inte annat än att vara väldigt nöjd med helgen!

Blir en spännande vecka nu när jag bara har medicinen tills imorgon på morgonen sen är den slut. Så vi få väl se om det kommer någon bebis eller om den håller sig inne ett tag till. Mamma, Lasse och Anton har åkt ur vårt vad, så nu är det bara pappa och jag kvar ;-) Har inte "Liten" tittat ut på Söndag får vi väl sätta nya datum =)

Så är vi ju lagom glada på infocare som skulle komma och fixa vår TV för fjärde gången i fredags.. Men kom dom?? Nä, dom hörde fasen inte ens av sig denna gången.. Från klockan 9 gick jag och väntade på dom. Och när vi ringer klockan halv 4, har dom självklart stängt klockan tre. Så imorgon blir det ett samtal till dom och ett samtal till Viasat, man ska inte behöva betala för ett tv-paket man inte kan använda... 

Hoppas er helg varit bra! Tjingeling =)   

1 kommentar:

  1. Viasat Support4 juni 2012 kl. 11:05

    Hej Malin!

    Vad tråkigt att höra! Självklart ska installatören ringa i god tid innan den avtalade tiden om denne får förhinder.

    Kontakta supporten så kollar vi över detta, naturligtvis ska du inte behöva betala för de dagar du är utan TV.

    Mvh Emelie
    Viasat Support

    SvaraRadera