fredag 1 juni 2012

Hemma igen

I måndags kom äntligen läkarna med positiva besked om att jag kunde åka hem. Inte för att det gått tillbaka utan för de tyckte att jag lika gärna kunde få åka hem och hämta energi här istället för att ligga där inne och må dåligt. Läkaren som skrev ut mig trodde ändå inte jag skulle mer än hem och vända. Men nu har jag varit hemma i 4 dagar ;-) Jag ska nog visa dom.. Vi åkte förbi babyproffsen innan vi åkte från Växjö och hämtade vagn, babyskyddet och köpte bäddset. Så nu har vi iaf det klart! Känns väldigt skönt! Och väskan står packad i hallen, så nu är vi förberedda. Vi få väl se när det är dags för Liten att komma ut till oss. För min del kan det gärna vänta ett tag till, så vi inte behöver stanna på neonatalavdelningen med sondmatning och värmemadrass.. Men vi få se.. Ikväll ska vi iallafall passa på att åka in till Växjö för att äta ute på restaurang. Ska bli riktigt mysigt, lika bra att passa på för sen vet man inte när det blir av igen :-)

Hoppas ni får en riktigt fin helg, det ska vi ha! Lägger ut några bilder som Emma tog på oss i Onsdags.


 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar