måndag 18 juni 2012

Vart tog tiden vägen?

Hur hamnade vi i mitten av Juni? Jag har inte ens hunnit reflektera över att det snart skulle bli min födelsedag, men nu kom den. Sitter och glufsar i mig lite av budapesttårtan jag gjorde igår, när mormor, Kurre, morfar, Irene, Lotta och Ellen var här och hälsade på. Idag kommer mamma, pappa, Agneta, Arne och Alexander för att fira mig.. Men innan dess ska vi hinna med ett bad av lilleman och så ska vi ner till BVC för en vägning. Hoppas han gått upp duktigt. Vi var inne på neo i Fredags då han äntligen börjat gå upp, inte särskilt mycket.. Men man får vara glad för det lilla, 18g är bättre än inget. =) Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder här snart, men av någon konstig anledning fortsätter dagarna att försvinna utan att man knappt märker av det. Lever nog vidare i min bubbla av att ha fått en underbar son ett tag till ;-)

Ha en strålande dag!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar