söndag 14 april 2013

Allt för många ursäkter

Oj nu har jag varit riiiktigt dålig på att skriva i bloggen. Och jag har miljoner ursäkter på laget till varför det blivit så. Men den med mest sanning är väl att jag inte haft tid helt enkelt.

Har hunnit med massor sen jag skrev förra ggn, bl.a. Var det möhippa för Louise förra Lördagen. Toppendag och hur fint väder som helst. :-) Anton har kommit hem från England <3 med presenter och allt!
Sen i torsdags lämnade jag över en stor cupcake/macarones beställning till mamma!

Och natten tills igår fick Julia och Henke sin lilla fina Tjej! Så söt! Punktlig vad gäller datumet också! Så igår var jag och Theo inne och shoppade kläder <3 beställde även ett nytt soffbord på chilli som kommer om ca två veckor! :-) på kvällen var vi hos Adde och Linda på grill- och spelkväll..

IDAG har jag varit ute heela dagen! Oj vad mycket har hunnits med :-) fått lite sällskap och hjälp från killarna men dom har mest varit inne för Theo har varit sjuk.. ?! Kom från ingenstans. Hur pigg och glad som helst igår och så vaknade han med feber 39,7.. Stackars liten <3 hoppas det försvinner fort. Han har sovit och varit ledsen mest hela dagen men några minuters glädje har han ändå kunnat bjuda på. Lilla hjärtat!

Bjuder på dagens bilder i trädgården! Och matlyckan :-p GODNATT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar