söndag 21 april 2013

Söndag igen!

Så har åter en helg gått och imorgon är det jobbedag för A igen. Känns lite tråkigt att Anton inte varit hemma denna helgen, speciellt när Theo varit sjuk så jag har fått sitta hemma helt själv. Pappa kom en stund mellan 10-15 igår som tur va. Annars hade jag nog blivit knäpp i min ensamhet.
Vi grävde upp det stora landet och planterade om jordgubbarna. Pappa grävde bort en buske och jag planterade lite lökar och satte morötter. Fick även hjälp med det lilla landet. Så nu är det så fint så <3

Idag har jag satt penseer, planterat fröer , oljat färdigt utemöblerna och även planterat en ros :-) va inne i stan och hämtade Anton oxå!

Nu...trött! Så bjuder på lite bilder. Högst upp har vi Nicke vid kidnappningen på svensexan:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar