lördag 27 april 2013

Men jag skulle ju få

Lördag morgon, och jag skulle ju få sova ut.. Mm, men herr Theo Nilsson vaknade vid halv 8 och tyckte det var mkt roligare att plåga mamma än att somna om. Så nu är hela familjen vakna och strax uppe. Även om jag inte sover så tänker jag iaf ligga kvar en stund! :-)

Igår va Lisa, Frank och Allie här.. Söta Alli och stor har hon blivit som precis lärt sig att rulla runt :-)

Idag ska Anton och jag åka in till stan när de öppnar. Måste shoppa kläder till bröllopet vi ska på nästa helg. <3 Ska bli så mysigt att åka in själva medan T är hos farmor och farfar. Sen vid två tiden ska Anton samlas med fotbollen för vid tre är det match. Då ska nog vi andra två bara ta det lugnt. Jag har träningsvärken från helvetet :-/ :-) ökade med vikter på alla muskelgrupper igår. Har till och med träningsvärk i nacken idag. Men det gör gott!!

Trevlig Lördag alla! :-) Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar