söndag 28 april 2013

Vilket är det?

Igårkväll och idag har jag varit så fruktansvärt trött! Har legat mycket i sängen och vilat. Känt mig helt orkeslös och lite deppig. Men så ryckte jag upp mig och byte kläder och gick ut i landet. Under tiden grillade Theo och Anton, premiärgrillningen 2013 :-) så galet gott!
Men efter att vi ätit och sätter oss i soffan blir jag fullständigt utslagen. Så plötsligt slog det mig att de kan ju vara allergin som kommer nu.. Usch! Pratade med mamma och hon sa åt mig att genast börja äta mina allergitabletter och ja, lite lättare blev det nog att andas. Dock känner jag av halsen lite och även inatt gjorde jag de. Så frågan är väl ifall det är allergi eller ny sjukstuga? :-/

Hoppas att det är borta imon för jag vill så gärna träna då! Godnatt!

Och så självklart ett stort Grattis till min finaste och bästaste Filippa som fyller 25 idag <3 puss min vän!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar