måndag 7 maj 2012

Hockey VM

Eftersom vi bara har en soffa än så länge har jag inte mkt till val än att kolla på hockey ikväll. Efter 8 min står det 4-0 till Sverige mot Danmark! Så det är ju allt lite kul, men jag längtar efter en soffa till. Som vi troligen har hittat på blocket för 5000:- Pratade med henne som äger soffan innan ikväll. Hade helst fått ner den till 4500:- men den ligger ute för 6000:- så man kanske ska vara nöjd med en tusenlapp. Vi få klura på det ett tag...här är en bild på den!


Ikväll har Anton slipat räckena i trappen och jag målade. Sen bytte vi ut handtagen i grovköket och på garderoberna. Den allra fulaste garderobdörren som sitter i hallen tog Anton ner och började fixa med den.. Ja värre kan det knappast bli. Synd jag inte han ta en bild :-p

Nu ska vi mysa lite i soffan...till hockeyn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar