lördag 5 maj 2012

Oo ajaj

Jädra vad ont jag har i mina händer idag. Att klippa gräsmattan är ingen lek (haha) Ville ju för inget i världen tappa greppet om handtaget så gräsklipparen skulle stanna. Va inte helt säker på att jag skulle få igång den igen i så fall. Så jag körde på tills allt gräs va klippt. Men de va ganska kul, för fint blev det. Sen bäddade jag in mina blommor och jordgubbsplantor i fiberduk som jag köpte inne i stan. Så nu hoppas jag de ska överleva våren. =)
Igår kväll hade jag så fruktansvärt ont i muskelfästena, det har blivit en annan typ av smärta. Känns nästan som det bränns, som om man fått ett getingstick under tröjan. Och så helt plötsligt gör det så satans ont, känns som jag ska ramla av stolen. Jaha då har ju bäbisen hittat dit med fossingen och sparkar rätt upp på muskelfästet.. Fy sjutton, så några smällar fick den till igår kväll och så vaknade jag av det vid 7 imorse.. Få hoppas den inte lägger sig så :-/

Snart ska jag upp och hämta Egon (svärföräldrarnas golden), ut och gå en promenix sen får han följa med hem hit. Först ska jag bara hänga ut lite tvätt, borde torka fort i detta blåsväder. Anton är och hjälper Adde med lite snickerier. I eftermiddag/kväll blir det kalas i Holmahult hos Antons mormor.. Träffa det nya kusinbarnet Axel =) Mysigt!!

Tjingeling!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar