torsdag 10 maj 2012

Två mysdagar med fina vänner!

Igår var jag, Emma och lilla Emilia på en liten tur. Först åkte vi till Lenhovda för att kolla in butiken "Lilla rummet", som var hur mysigt som helst. Fanns väldigt mycket fint så dit får vi nog åka fler gånger. Sen for vi vidare till Norrhult där de öppnat den nya glasbutiken. Det finns även ett fik och så har de barnkläder "Kido".. Så där tog vi en fika och jag shoppade en lila glasskål.

Idag har fina Filippa varit här hos mig och fått se vårt hus för första gången. Fick fina inflyttningspresenter <3 Så vi har bara myst och skvallrat hela dagen. Sen åkte vi in till Växjö där jag shoppade födelsedagspresenter till två födelsedagsbarn som fyller år på Måndag men som ska bli firade i helgen.
Sen när jag kom hem höll Anton på med sparksocklarna i köket och fick upp de sista golvlisterna :-D Härligt! Även hörnlisterna kom upp, så nu är det bara lite latex i en del hörn som saknas och fläkten. Sen tror jag bestämt nedervåningen är färdig, tills toan ska renoveras nästa år ;-)
Jaa eller garderoberna oxå ju, men de håller vi på med (haha!) Blir det någonsin färdigt?!?!

Neej!! Så nu går jag och lägger mig ;-) 

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar