söndag 15 juli 2012

15 Juli

Imorgon börjar Anton sin semester och vi åker mot Kalmar för första semesterveckan. =) Så härligt det ska bli, hoppas på uppehåll och gärna sol. Men bara vi slipper regn var dag så är vi nöjda! Längtar så tills vi sitter i bilen påväg imorgon.
Igår fick vi massa gjort. Anton la klart golvet i Theos rum och spikade tillbaka golvlisterna som jag målade. Så plockade han ner garderoben som nu ligger ute i garaget. Många lager tapet som ska tas bort för att sedan målas vit. Men det är bara det kvar.. =) Jag skruvade ihop skötbordet, så nu står det på plats också! Nöjda.. Jag han till och med klippa gräset och då sken solen så jag blev alldeles genomsvett. Fick tillbaka Febern i Torsdagskväll så den satt väl även kvar lite igår.. Men mycket fick vi gjort och det känns skönt! Efter Kalmar går vi på det andra rummet så golvet kan läggas in där också!! =)

Nu ska jag slänga in en maskintvätt.. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar