torsdag 5 juli 2012

Besök av sommaren

Vilka fina dagar vi haft nu, i Tisdags va de lika varmt som igår och solen har strålat =) Hur gott som helst har vi haft det. I tisdags va vi på bvc och vägde lilleman, 3210g så han fortsätter att stiga ca 200g i veckan. Känns skönt trotts allt kräkande. Där efter åkte vi vidare till Älghult för att jag skulle äntligen få fixa iordning mitt hår. Så nu är utväxt och de slitna topparna borta =) Skönt att kunna unna sig något, man känner sig faktiskt mycket piggare när man få se lite fräsch ut.. ;-) Theo passades av Mamma, Pappa, Mormor och Farmor haha! Kunde känna mig rätt lugn!

Igår var Emma och Kamilla här med sina tjejor, Theo fick prova på att vara tuppen i hönsgården för första gången. Men han sov bort de mesta av tiden. <3 Vi satt här ute på trädgården i flera timmar, barnen under parasoll och vi i solen. Bäst att passa på, man vet aldrig när den är här igen. Ska lägga ut en bild, så fort jag få tid att föra över bilderna från systemkameran till datorn (Kan ta tid)...

Idag har det blivit en slappedag, har sovit ca 3 h inatt så att gå till Ica är det jag har orkat med idag än så länge. Slängt i en maskin tvätt oxå, borde kanske hänga upp den?! Nja vi få se!!  Mat ska de väl bli också, men vi få se om jag överlåter det på Anton ;-)

Nu är det iallafall en liten plutt som vill ha mat så jag får nog dra mig in från trädgården. Den matningen kan jag dock inte överlåta på Anton! =) Ha en bra dag!!       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar