söndag 8 juli 2012

8 Juli

Fortsatt bra väder har det ju varit trotts att dom lovat regn. I fredags var vi på sommarfest med jobbet, riktigt trevligt faktiskt. Jättekul att det tillslut blivit en fest med respektive. Det lättar upp stämningen med lite fler folk..
I lördags sen va de lite mulet, men tur va nog det för jädrar va varmt och gott det var :-) vi va några som spelade brännboll på dagen och två omgångar var vad vi tyade med haha!! Vi va dock bara 7 först, och på mitt lag va vi bara 3.. Så springa fick man :-) jodå det märktes att man födde barn för fyra veckor sen.. Men roligt va det!! Sen kom Jens och Sandra hit. Killarna gjorde egna hamburgare sen spelade vi kubb. Sara kom och hälsade på senare och så for vi till ekefestivalen.. Tråkigt nog började det regna vid 22 så vi åkte hem och myste lite i soffan..
Idag vaknade vi till regnet som hållit på hela natten. Men under dagen har det spruckit upp och blivit jättefint, härligt! Pappa kom förbi och vi tog en tur till Öhrs lantkafe för lite fikamys.. Och så nu ikväll har jag försökt mig på ogräset mellan plattorna.. Usch det va inte lätt.. Jobbade på rätt duktigt här på baksidan.. Men när jag kom till framsidan va det inte så kul längre :-p tog bara det största, få fortsätta en annan dag. Nu sitter Theo och jag ute och myser!

Med andra ord har det varit en kanonhelg! Imon börjar Anton sin sista vecka innan semestern, sen drar vi till Kalmar :-) hoppas veckan flyger fram!!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar