måndag 2 juli 2012

Semester

Idag gick jag på min semester, en vecka sen återgår jag till att vara mammaledig. Inte för att det känns som man har semester.. Men på lönen nästa månad kommer det nog kännas ;-) Men någon semesterkänsla kan jag inte påstå att jag har. Det fick jag inte förra året heller då jag va sjukskriven två veckor innan för hjärnskakning :-p Men de kanske blir annorlunda när Anton går på semester om två veckor. =)

Idag har även varit första dagen hemma själv med Theo, kändes lite märkligt när Antons klocka ringde imorse. Men samtidigt lite mysigt. Nu börja vardagen, i två veckor ;-) Sen är vi alla tre hemma tillsammans igen. Theo och jag åkte in till Växjö och mötte upp Anton vid fyra för att kolla på golv. Hittade faktiskt ett väldigt fint på Byggmax, billigt och bra!

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar