onsdag 11 juli 2012

Klänningsleverans

Skulle beställa en klänning på bubbleroom häromdan, men kunde inte bestämma mig för vilken och svårt med storlek. Så jag beställde fyra olika och idag kom dom. Superfina allihop så det gjorde ju inte saken lättare =) Blir att få visa upp dem för Anton ikväll, då går säkert någon bort. Sen tänkte jag få smakråd av Emma som jag ska träffa imon och så kommer mamma och Ellen på Fredag. Så tillslut ska de nog bli en som få stanna kvar här hemma =)
Idag efter jobbet ska Anton hämta  golvet som vi ska ha i Theos rum, om jag har tur har han tänkt lägga det idag oxå, eller kanske imon. Jag börjar bli väldigt sugen på att få det klart.. Om inte annat kan jag måla listerna i eftermiddag och kanske garderoben.. Ja vi få se vad som hinns med.

Igår satte vi ihop Theos säng, så inatt har han legat i den. Och nu sover han lite middag där inne. Perfekt då jag hinner blogga lite ;-) ...och börja med maten! Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar