onsdag 22 augusti 2012

Bullbak nr 2

Å det dåliga vädret är tillbaka, men ösregn måste väl betyda att sommaren inte riktigt är slut än? Blev så fruktansvärt rastlös innan och som tur va hade jag jäst i kylen.. Så nu ligger bullarna på jäsning och jag ska strax göra klart dom.. Tänkte jag få passa på ett skriva ett blogg-inlägg, samtidigt som jag sitter på golvet och försöker underhålla Theo som börja bli lite trött tror jag bestämt.

Igår hade vi en toppendag, åkte till Åseda, HälsansHus för att testa att bada med de små barnen. Lova och Emilia hade ju varit där ett par gånger innan. Men det var första gången för Theo. Och OM han skötte sig, det var ju hur spännande som helst. Han ville inte ligga och flyta speciellt länge men de va himla mysigt att ligga i min famn och kolla på Lova och Emilia som plaskade omkring som två vattendjur =) Så söta så!! Det måste vi absolut göra om nästa vecka.
Där ifrån körde jag till Lenhovda för att träffa min barnmorska för en efterkontroll.. Det kändes alldeles sorgligt när vi gick där ifrån, har verkligen fått jättebra kontakt med henne.. Men hon fick mig att lova att vi ska ha fler barn (hehe)
Hemma igen hade Theo och jag mys i soffan innan jag lagade mat tills Anton kom hem. Och vid sex for jag in till stan för ett pass på Medley. Jädra va nöjd jag känner mig efteråt, till helgen är det inte omöjligt att det blir ett bodypump pass.. Men få nog räkna med att inte kunna gå dagen efter :-p

Nu är jäsningen klar!!! Tjingeling!   OCH solen är framme :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar