söndag 26 augusti 2012

Höst?

Vart tusan tog sommaren vägen? På två dagar nu har det plötsligt blivit slutet på september, kanske lite varmare men ändå.. Ena stunden är det klarblå himmel och fem minuter senare är det precis kolsvart på himlen. Regnar, blåser och träden tappar massor av löv. Tråkigt! Hade ju hoppats att det skulle bli kalasväder nu när alla har börjat jobba =) Man kan ju alltid hoppas på en fin september månad!
I helgen har vi bara myst och haft det lugnt. I Fredags ringde mamma och väckte mig för att hon och Lasse skulle ut och åka med motorcykeln och tänkte stanna till här på en fika. Kul att träffa dom på en vardag <3 hehe! I går (lördag) åkte Anton, jag och Theo in till stan. Dels för att lämna tillbaka en trimmer på mediamarkt och så skulle Anton klippa sig. Hem kom vi med nya träningskläder, en ny trimmer, fotbollsskor OCH ett kvitto på en torktumlare, wohoo! Själva torktumlaren kommer på Tisdag, så jäkla skönt det ska bli!! Dyr vart den oxå så vi hoppas på att den är för jäkla bra haha!!

Idag har vi haft besök av Helen och Mange sen for jag och tränade BodyPump vid fem, fy sjutton vad tufft det var. Första gången på 6 Månader och ändå försöker jag mig på med lika tunga vikter...fast jag innan passet tänkte att jag INTE skulle göra det. Så jag kan ju säga att jag är något nervös inför morgondagen. Känner redan nu hur det stramar i ben och rygg.. Men men nu är jag iallafall igång på riktigt! Ett konditionspass och ett styrkepass i veckan, kanon! Nu ska denna kroppen bort och min gamla ska tillbaka! =)

Men nu ska jag nog sova, herregud så trött jag är.. Natti Natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar