söndag 19 augusti 2012

Söndag igen..

Har fortfarande inte riktigt landat i att jag ska vara hemma ett år än. Ibland kan jag komma på mig själv att få lite ångest över att det är söndag och inte vill åka till jobbet "imorgon".. Men jag ska nog snart komma in i det.

Idag började jag dan med att baka bullar, smart när det är den varmaste dagen på hela sommaren typ. Men det är ett väldigt enkelt recept som går fort att göra. Och hur goda som helst. Fick smaka av Sofie första gången. Här har ni receptet http://www.kokaihop.se/recept/andra-bullar-5 fungerar lika bra i formar :-)

Sen gick Theo och jag till Ica och vid tre va vi uppe hos Agnetha och Arne för middag med Antons mormor.. Annars har det varit en lugn dag. Theo har varit väldigt ledsen nu på kvällen. Vet inte om det är värmen eller magont. Hoppas att natten ska gå bra.. Jag är iaf dötrött efter världens huvudverk som hålt i hela dagen..
Men nu har Theo fått mat och förhoppningsvis somnar han snart!

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar