torsdag 30 augusti 2012

Reservplats 7

Inget roligt väder idag, imorse när vi steg upp va det sol och 22 grader, men nu har det regnat sen någon timme tillbaka och det ser inte precis ut att spricka upp snart.. Men då passar vi på att mysa i soffan istället för att gå ut på en promenad. =) Om några timmar beger Theo och jag oss in till stan för en tur på stan sen ska vi möta upp Anton. Som ska ta med sig Theo hem och jag ska stanna kvar och förhoppningsvis träna. När jag bokade i Tisdags var jag reserv nr 21 men nyss när jag kollade va jag iallafall nere på reservplats 7. Man få hålla tummarna att folk bokar av sig, dom behöver nog inte träna idag ;-) Jag däremot MÅSTE för jag har inte tid att ta det i helgen..

Igår va Emma och Kamilla med tjejerna här. Snälla Kamilla hade bakat äppelpaj som vi lyxade till det med. Så himla härligt att vi fått så tätt och nästa vecka börja alla aktiviteter som babycafé, föräldrargruppen och babysim.. Ska bli riktigt kul..

Nehe nu börjar lillFisen vakna till från sin middagslur och vill ha mat! =)
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar