onsdag 18 september 2013

Chokladbollar

Något får man väl gotta sig med en onsdag som denna när lilleman somnar 18.30 och storeman ;-) är iväg på aktiemöte. Tänk att något så simpelt och uttjatat kan vara sååå smarrigt! 

I eftermiddag har jag äntligen kollat upp hur jag ska läsa upp mitt betyg i Småföretagande A och det går nästan inte längre. Och hur eller hur så kommer jag ändå inte få ett nytt betyg istället för mitt tråkiga IG så varför då läsa upp?! Nä så nu kom vi (jag och studievägledaren) fram till att jag istället ska börja läsa företagsekonomi 1 (det heter tydligen inte A och B etc längre utan 1, 2.... m.m) mm, så imorgon måste jag köra express in till stan och lämna in min ansökan som redan är på tok för sent inne. Men den snälla killen sa att möter inte hålls försen på torsdag nästa vecka så helst innan fredag måste de ha papperna! Men det känns väldigt roligt och spännande. 

Nu time for bed! Godnatt med bilden jag tog i morse, 3 grader! Välkommen hösten! :-)) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar