tisdag 3 september 2013

Snabb uppdatering!

Jag vet inte vad min skrivarlust har tagit vägen men troligen flydde väl den när jag smittades av sjukdom.. Förra Måndagen var vi iaf i Ullared och oj vad grejer vi fick ihop! 
I tisdags var vi mest bara hemma och myste, jag hade ont av ett lite cystanfall och mådde allmänt lite sämre. 

I onsdags hade vi bestämt med Theos förskola att vi skulle komma och hälsa på. Vi var där nästan 1,5h och T tittade inte ens på oss. Vi gick runt och kollade medan han sprang runt och lekte. Han blev inte överlycklig när vi skulle åka hem ;-) så detta känns bra iaf :-) sen kom Lina på besök och på kvällen blev jag riktigt dålig.. 

I torsdags fick A och T umgås själva för jag orkade egentligen bara med att vila. Men eftersom mamma skulle komma ville jag ju ändå plocka iordning lite och sen försöka hålla sig på fötterna resten av kvällen. Anton åkte och tränade?! Hm 

Natten till fredagen var inte rolig.. Plötsligt låg vi båda med feberfrossa och för första ggn på snart 5 år var vi sjuka samtidigt.. Influensan!!! Världshistoriens sämsta Fredag kan man säga.. T fick vara hos farmor och farfar hela dagen och även natten! Usch!!
Ja lördagen blev inte mkt till skoj den heller.. 

Och plötsligt var det söndagskväll och bara några timmar kvar till att åter börja jobba efter nästan 1,5 år.. Idag är det tisdag och jag har gjort min andra jobbardag.. Plötsligt känns det som att man inte varit borta mer än någon vecka. 
Tittade nyss ner i Theos säng och kan inte fatta hur han nästan tar hela spjälsängen?! Efter bara någon vecka?!  :-)

Jaa, tiden går fort. Nästa gång ska jag stanna upp och njuta. Inte ha så bråttom! 
GODNATT!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar