söndag 1 september 2013

Paradiset på jorden!

(Skrivet för 1 vecka sedan, alltså den 25:de men publicerades tydligen aldrig) 

Wihooo imorgon drar jag och A till Ullared. Jag ser fram emot shopping medan Anton nog mest ser fram emot mat och sen öl i sportbaren när han tröttnat på shopping ;-) jag hoppas mest vi håller oss vänner (haha) tror inte han vill gå med mig bland kläder och inredning så jag skickar väl ner han i källaren när Theos grejer är köpta :-) 

Idag har vi varit på Leos lekland med Emma och Emilia. Var nog där ca två timmar och barnen älskade det verkligen!! Inte ett "nej" eller "ajabaja" kunde springa omkring precis överallt! Dit kommer vi definitivt igen :-) 
Theo var mest nöjd över att det fanns bollar precis ÖVERALLT. Och massa att klättra på ;-) 

Efteråt åkte vi upp till Grand för A skulle klippa sig så T och jag tog en tur runt och fixade lite grejer.. När vi åt sen var det en liten herre som efter ett par omgångar när han drack själv missade munnen helt och fick allt vatten på sig istället. 

Tur en viss mamma hade handlat lite ny kläder som vi kunde åka hem med istället. :-) 

Vid halv 7 var vi uppe och lämnade vår goding hos farmor och farfar där han sover inatt. Vi kommer ju åka väldigt tidigt imorgon och för att slippa väcka honom var det smidigast så. Men det känns väldigt tomt här hemma! <3 helt otroligt hur mycket man kan sakna en sån liten människa ;-))

Nä nu sova så man orkar stiga upp imorgon! Natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar