lördag 7 september 2013

Påväg mot Kalmar

Solen skiner från en klarblå himmel och det är 20 grader.. Jag som är höstsugen men njuter ändå av det sista härliga vädret. Snart är vi framme och det ska bli så mysigt! 

Igår var vi bara hemma och tog det lugnt. Precis vad vi behövde. A hämtade pizza i Rottne när Theo somnat sen låg vi bara i soffan och kollade på tv. Jag fick för mig att duscha strax efter nio så jag skulle slippa det idag. Och självklart brinner hårfönen upp...suck! Så det var bara att gå och lägga sig med fuktigt hår..eller ja, jag somnade som en liten gris i soffan! Kanske andra gången det händer sen Anton och jag blev tillsammans, så det var riktigt mysigt :-) 
Vet iaf en sak då som jag måste inhandla i helgen.. Annars gäller det att hålla i pengarna tills nästa helg! 

Ha en trevlig lördag alla där ute!!! 
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar