söndag 29 september 2013

Trädgårdsdag!

Nu har det gått så lång tid att jag inte orkar uppdatera vad som hände förra veckan utan jag tar och lägger upp lite bilder istället. 

Idag har vi äntligen fått ihop en dag med Nicke och Louise då vi kunde fixa vårt uppdrag som vi fick på deras bröllop. "Under september månad ska ni hjälpa Niklas och Louise i trädgården och bjuda på god fika" Så vi började dagen på Toftastrand med sconesbuffe och kakbuffe! 
Sen åkte vi hem till dom och började trädgårdsdagen. Louise och jag fixade med blommor och rabatter. A och Niklas gjorde klart deras trall. När allt var färdigt blev det korvgrillning. Perfekt väder för en härlig söndag ute. 

Efter allt fix och trix ville ju självklart jag oxå få det fint här utanför så jaa, det blir höst trotts att man inte hinner åka till Öland och gå på skördefesten <3 men nästa år kommer jag ändå vilja dit! :-) 

Nu ska jag ta och läsa lite i mina nya studierböcker, sen måste jag sova! GODNATT! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar