tisdag 1 oktober 2013

Första riktiga dagen

Igår skulle jag börjat plugga men elevrummet på hemsidan var nerstängt så det kan kunde göra var att läsa lite i den ena boken. Men efter en hård arbetsdag och ett ännu hårdare cykel-body pump pass var jag ganska trött! Läste väl 7-8 sidor sen ville inte mina ögon vara med mer.. Knäppt hur man försöker och försöker läsa men ögonen vill bara inte stanna uppe. Så tillslut gav jag upp.. Men idag då... Så ikväll har jag faktiskt börjat och till och med suttit i tre timmar. Känner mig väldigt nöjd med insatsen men så råkade jag kolla på skrivaruppgiften som ska vara inne den 16 oktober och jag fattade ingenting?! 

Vad har jag gett mig in på? Nåväl, vi testar! Sista 45 min såg det ut såhär ;-) man måste ju unna sig. Haha!

(Öronproppar i, så jag kan koncentrera mig nere medan A sitter och kollar på fotboll. Hejjaklack är det mest störande ljud jag veeet...aaah!!!!)

Godnatt!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar