söndag 13 oktober 2013

Söndags skoj och nödvändigheter

Vilken dag vi haft.. Vaknade tidigt av en åter igen sjungandes Theo kl 7. Hämtade in honom till oss så vi kunde ligga och mysa lite (väldigt lite tills han tog sig ur sängen och sprang runt och lekte) men A och jag kunde iaf ligga kvar ett tag. :-) 
Vid 8 hade vi gått upp och påbörjade städning/plockning av tvätt. Plockade ur bastun för att åka till återvinningen och panta flaskor på Ica. 
Vid tio hade vi från babycafet bestämt träff vid en lekpark och det var roligt att få träffa alla igen :-) tyckte barnen oxå, mycket lek blev det..

Efter följde Emma, Freddan och Emilia hem hit. Och jag har verkligen världens bästa vän som tar sig tid och hjälpa mig med företagsekonomin. <3 värt hur mkt som helst! 

Vid tre kom familjen Stenfelt och vi fick även besök av lilla Tuvan. Barnvakter medan Sandra och Jens flyttade in i huset. 
Theo och Molle hade jätteroligt ihop ikväll och jag tror att Molle var en riktigt nöjd kille när de åkte här ifrån. Äntligen kunde han leka massa med sin kompis Theo :-))

Sandra kom och hämtade Tuvan vid 8-tiden och där efter satte jag mig en stund till med skrivuppgiften som ska lämnas in på onsdag.. Hoppas jag ska bli färdig imorgon när jag har en ledig dag från jobbet och T få gå på dagis i några timmar.. 

Oj oj oj, nu ska jag sova!
GODNATT! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar