söndag 20 oktober 2013

Full helg

Så vad det de där med att hinna blogga. Det går sådär för mig måste jag nog säga :-) men det är mycket nu som ni vet så det få bli lite när det hinna. I fredags var Theo med Sara en stund på dagen medan jag fixade hostmedicin till honom och så fick mina fina naglar komma tillbaka. Nä jag kan helt enkelt inte leva utan fina och starka naglar. Mina egna är så fruktansvärt dåliga att det faktiskt gör ont när jag råkar stöta till något. 
På kvällen sen blev vi bjudna på perfekt fredags middag hemma hos Sara och Pål. Alltid så supermysigt! Theo har ju sin bästis Alfons där...även om han kanske inte alltid uppskattar T :-p 
På natten till lördag vaknade jag vid halv tre och kom inte ur sängen. Hela vänstersidan av ryggen krampade så Anton fick dra/lyfta mig ur och istället hjälpa mig ner i soffan där jag fick "sova"..kanske 4h med en halvtimmes intervaller.. Usch, men vid 11 kom snälla Lisa med salvor och masserade upp (vilket visade sig vara en sträckning) ajaj! Men lite bättre blev det så jag lyckades sitta och plugga ganska mycket för att sedan kunna åka in på tjejkvällen i Växjö. Trotts grymt god mat och endel vin fick jag ge upp och åka hem vid halv 11.. Finaste Sara var så snäll och skjutsade hem mig <3 och OM det var skönt att få lägga sig ner med världens mest ömmade rygg och nacke! 

Idag vaknade jag iaf och kände mig bättre. Så vi åkte in till Grand så Anton kunde klippa sig och vid två var vi hemma igen då pappa dök upp. Och vid 4 hade jag tid hos Lisa för en riktig massage.. 1 timmes massage är man inte bortskämd med precis.. Ändring på det ;-) 

Så det var vår helg, resten av kvällen har jag pluggat på. Lägger upp några bilder sen är det godnatt! 

I fredags tömde Theo och jag växthuset, men roligaste var klart att åka skottkärra ;-) 

Och så dagens bus med morfar..lika knasiga båda två :-p 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar