lördag 5 oktober 2013

Från biltvätten igen

Nä nu har det blivit för kalt för mig att ställa mig ute och tvätta bilen. Det är helt okej april - september.. Men oktober - mars får biltvätten göra det. Idag behövdes inte de dyra programmet ändå.  Passar även på när Theo ändå sitter och sover där bak :-) sen ska vi till Grand och fixa några småsaker till dagis som börjar på Måndag. Och jag tänkte faktiskt köpa en ny höst/vinter jacka om jag kan hitta någon. Fick den röda (älskar den) av mamma och pappa i julklapp för tre?! Fyra?! År sedan. Men den är lite för varm att ha innan det blir minusgrader och den andra jag har köpte jag för 6 år sedan. Så jag tycker faktist att jag kan vara värd en nu.. :-) och nya träningsbyxer för dessa har jag haft i snart tre år :-p 

Igår var Emma, Emilia, Robin och Erika hemma på kvällen. Bästa fredagkvällen på länge. Så mkt skratt!! 
Igår på dagen var jag på skyddsombudsdag och herregud, man var precis slut i huvudet.. Phu! Man är inte van vid att ta in så mkt info i huvudet på en dag och bara sitta still... 

Oj nu är tvätten färdig! Trevlig lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar