söndag 6 oktober 2013

Härlig söndag!

Igår sen blev det bara en lugn och skön lördag hemma. Pappa var här så vi åt god lördagsmiddag. Sen åkte han hem och vi gjorde efterrätt, gino! Sist vi gjorde de bodde vi i lägenheten så det var ganska länge sen. Gott som tusan var det :-)) och onyttigare efterrätt kan man äta. 

Idag har vi haft en riktig toppensöndag. Så kan jag tänka mig att ta varje söndag!! Vaknade av en sjungande unge i sin säng, morgonmys/lek i våran säng, Endel plugg, lekdate med Minnah och Jessica, god lunch, fika med goda vänner och en skogsrunda på hästryggen med fina Sara! Vi hade helt underbart väder och det var så härligt. Är ganska många år sedan jag var uppe på en häst sist.. Sisådär sex år snart?! Så det var på tiden minsan :-)) 
Jag hade på mig en skyddsväst mamma som du ser, så du behöver inte vara orolig ;-) det gick så bra så!! 

När jag kom hem hade T hoppat i pyjamasen så efter lite kvällsmys sov han <3 Imorgon är en stor dag för vår lilla familj och vår "stora"dagis kille! Kan inte fatta att han ska lämnas i 9 timmar.. Hoppas det går bra för honom <3 

Så ni kan nog gissa vad jag gjort ikväll :-p gått igenom ALLT och namnat ALLA hans kläder.. När vi kommer imorgon kommer nog dagisfröknarna tro att Theo ska flytta in :-p haha! Nä så farligt är det nog inte..men kanske lite! 

Nu..sova! Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar