söndag 27 oktober 2013

Onyttiga veckan

Helg uppdatering! 

I fredags var vi hos Jens, Sandra och Tuvan i det nya och fina huset. Så roligt att se hur det blev! Hade en jättebra kväll medan barnen låg och sov. Väldigt skönt :-)) vuxentid delux! 
I går (lördag) gick vi upp hyfsat tidigt för jag hade ju mina tårtor att göra, sen gjorde jag ett litet bonusbak ;-) eftersom fikaprinsessan Mamma skulle komma gjorde jag tre bakelser. Halloween bakelser ;-) 

Hade jag haft mer tid skulle de nog blivit lite finare.. Men attans goda var dom ;-) gjorde lite extra fyllning till Idas tårtor så det skulle räcka till bakelserna! Det var ett roligt sidoprojekt..

Efter fikat var det till att börja stress-fixa oss till kvällens maskerad som hade Temat Rock eller Glitter och Glamor. Hade verkligen hur roligt som helst!! 

Imorse gick jag upp med mamma och Theo, försökte somna om men hade ingen ro i kroppen till det.. Varför är det alltid så när man väl har chansen?! Men tur va ändå det för Lasse ringde och ville komma en sväng. Så jag åkte till Ica och handlade ingredienser till en buddapest rulle.. Älskar!!!!!! :-) 
Fy vilken onyttig vecka vi haft :-P usch! 

Vi var ute och gick en runda, Theo gillade mormors fina stövlar och sen åkte vi till kosta för att äta :-) verkligen en toppen helg.. Med några inslag av endel konstiga nattliga besök :-p haha! Anton och hans fylle-sömn-gång!!! Jag vet inte, tror inte jag vill vara hemma nästa helg när han ska på lagfest!! 

Godnatt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar