torsdag 17 oktober 2013

Jädra plast

Idag har jag fyllt i min Theo-tatuering som jag gjorde i september förra året. Ganska skönt att bara behöva sitta i den där stolen i ca 2 minuter ;-) en stor eloge till Enma som höll ut i över en timme. Men såå snyggt blev de :-) Men så är det denna jäkla plast! Usch, tur jag bara behöver ha den inatt sen slipper jag! Värre när det är tre dygn! Tvii!! Men ska man vara fin får man lida pin?! Konstig det såg ut när man skrev det, stavas säkert inte så ;-) 

Ikväll har Emma, Robin och Erika varit här och fikat av tårtan. Kan behövas så den tar slut. Är så tråkigt om man behöver slänga. 

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på regnet som öser ner och min lilla kille som pratar i sömnen :-) tycker det känns riktigt mysigt med regn smattrandes på taket. Än så länge har vi faktiskt haft en riktigt fin höst.. Men börjar det regna brukar det ju aldrig sluta, så vi får väl se hur det blir framöver :-) 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar