tisdag 22 oktober 2013

Föna svett..

Ikväll är jag så attans trött.. Tränade med Lisa ikväll och åter igen va det riktigt bra uppslutning. Roligt! Svettigt blev det och med en cykeltur hem i motvind och uppförsbacke är jag nu ganska mör i kroppen.. 

Knoppen är oxå ganska slut.. Känner en stor irritation på vissa människor och endel har blivit lite för mycket. Jag förstår inte hur något kan stiga en över huvudet så pass att man förändras helt och håller. Vi får väl se vad det här leder till. 

Känner mig sådär jättefräch ikväll.. Då jag var hos Moa och färgade håret igår får jag inte tvätta det på några dagar. Bra när man sen dagen efter som idag så kör ett hårt pass så svetten bara rinner. Så jaa, jag fick helt enkelt föna håret torrt från svett. :-p och med det säger jag GODNATT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar