måndag 28 oktober 2013

Två år sedan?!

Just nu känns det som att vi är i stormens öga.. Fy vad det smäller och dånar från vinden ute. Ganska läskigt, blir det värre inatt tar jag med mig T ner sen sover vi i gästsängen.. Varför nu det skulle vara säkrare där?! Ja jag vet inte, det bara känns så. 
Ikväll har jag iaf varit riktigt duktigt vad gäller studierna. Skickade in kalkyluppgiften. 
Vad skönt det är att klicka iväg dom, önskar jag redan nu vore klar med nästa. Som ska vara inne om två veckor.. Bara till att börja jobba, imorgon kör vi igen. 

Fick min nya IPhone idag oxå :-) 5S.. Vad som skulle ta 2-4 veckor, tog tre dagar (fredag-måndag) bra gjort 3. Känns lite konstigt med den nya storleken, men kommer nog snart in i det! 

Idag, den 28 Oktober fast 2011, en Fredag fick vi veta att det fanns en liten bebis i min mage! Tänk att det var vår lille Kille <3 TVÅ ÅR... Vart tog tiden vägen! Om det hade varit för 1 år sedan hade jag köpt det, men två.. Herregud! 

Nu ska jag testa och se om man kan sova i detta vessen utifrån! Usch det låter som något plåt ligger löst någonstans. Får hoppas det är hos någon granne. 
Godnatt, i med öronpropparna ;-) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar