fredag 11 oktober 2013

Avtackning

Så va helgen här igen och vi startade med avtackning på jobbet för GunBritt och Yvonne ikväll. Har varit i älghults hembygdsgård och ätit god mat, druckit vin och gjort diverse saker.. Trevligt och lättsamt ;-) var hemma vid 8 (åkte med den tidigaste bilen) men det verkar som om pensionärerna fortfarande är på galej för min granne är då fortfarande inte hemma. Så jag är ganska glad över att jag tog erbjudandet vid halv 8 ;-) 
Man ska inte dricka en massa vin en fredagkväll när man gått upp 5.30.. Fast och andra sidan kommer jag sova extra gott nu, ovaggad. Imorgon ska jag upp ganska tidigt och pyssla färdigt tårtan. Ska verkligen bli roligt, hoppas bara marsipantäcket räcker.. Känns liite tveksamt. Annars får jag komma på en bättre lösning! ;-) spännande! 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar