lördag 9 augusti 2014

BĂ€sta avslutet 🌝

Avslutat semesten pĂ„ bĂ€sta tĂ€nkbara sĂ€tt! KrĂ€ftskiva igĂ„r med alla hĂ€rliga skĂ„ningar <3 jag Ă€r sĂ„ glad att jag fĂ„ vara med och tillhöra denna roliga tradition! 
IgĂ„r va hela kvĂ€llen lite bĂ€ttre eftersom mitt lag vann hela 5-kampen!   🎉 trotts att jag hade bröderna gnĂ€ll i mitt lag (Anton och Alexander) sĂ„ tog vi hem de! Woop woop!! 
LĂ€ngst upp till vĂ€nster Ă€r en stulen bild frĂ„n Facebook nĂ€r jag och Camilla kör nattduell! ;-) 

Idag har vi Ă€tit frukost med hela gĂ€nget och plockat ner partytĂ€lt, sagt hej dĂ„ till lite mer Ă€n hĂ€lften av gĂ€nget. (Hoppas vi ses nĂ„gon mer gĂ„ng innan nĂ€sta skiva) 
Sen bar det av in till VĂ€xjö och Karl-Oskardagarna med Emma, Freddan och Emilia. Gick dĂ€r inne och tittade pĂ„ alla konstiga mĂ€nniskor och köpte gotte ;-) 

Resten av kvĂ€llen har vi tagit det lugnt framför tv. SĂ„ jĂ€drans gutt! Dock började vi kolla pĂ„ en film som Ă€r...bra, men blev lite vĂ€l stressig och jobbig för min del :-)) sĂ„ jag tvingar A att berĂ€tta om hur det gick imorgon sen. Haha!  Och pĂ„ tala om Imorgon, dĂ„ Ă€r det söndag, sen kör vi igen 🚕 

Tog en bild pĂ„ vĂ„r fina mĂ„ne ikvĂ€ll, tur man sover jĂ€kligt gott fast det Ă€r fullmĂ„ne ;-) 😝 godkvĂ€ll! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar