torsdag 7 augusti 2014

Tuff dag med trots

Rubriken säger allt. Idag vaknade vår tvååring med tvåårstrotset redo att ta död på sin mamma.. 😫 
Härligt när dagens planering va att åka in till stan för att hinna med lite ärenden innan det va dags för nya passfoton.. Att jag ens lyckades handla i tre butiker kan jag knappt förstå. Men de va svettigt!! Dock skulle jag ha inhandlat nya skor, men de kunde jag ju drömma om. 😏 en annan dag!! 

När vi kom hem kl halv tre gick jag upp och la en supertrött, supertrottsig tvååring som INTE skulle sova. Kl fem över tre va han tyst. Tills klockan va tjugo över tre och han va uppe och sprang!!!! 😖 oj oj oj!!! Sammanbrottet va nära! Just nu finns inte riktigt energin till sånthär i min kropp.. Tur det bara är tre dagar kvar innan jobb och dagis är igång igen 😉 vi behöver nog alla en liten paus.. Haha!! 

Vid fem ringde min fina farmor och berättar att världens bästa farfar varit ute i skogen och plockat kantareller till oss 😍❤️ LYCKA! 
Som tack gick jag ut och plockade lite från växthuset, gurka, tomater och physalis.. 
Tror ändå jag drog det längsta stråt och fick det bästa :-)) fast iofs gillar verken farfar eller farmor kantareller så det gick kanske ett ut ;-) 

Nu säger jag godnatt efter en tung dag och hoppas eller kanske till och med BER om en lugnare dag imon.. :-) 
Tjingeling!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar