fredag 29 augusti 2014

LITE lite till

Okej, jag hoppade ju igår eller gjorde jag de.. Minns inte om jag bloggade igår. Men här kommer lite kort. :-)) försöker hålla ögonen öppna LITE lite till. Är fruktansvärt trött.. Pappa hämtade T på dagis så efter jobbet va det plattan i mattan hem. Lite "fest" med jobbet väntade. In och åt mat sen blev det bowling. Trevligt och jag blev minsan trea av tretton, känner mig väldigt nöjd med de. 
När jag kom hem va det en liten Nisse som fortfarande va uppe. Ja lite extra tid och en bra kväll måste man ju få när morfar är barnvakt. Så vi hoppas på en trött kille som sover hyfsat länge imon :-) kommer troligen även ha en väldigt dålig sambo imon som är på party ikväll.. Om han ens kommer hem på cykeln i ösregn! 

Nepp nu ger mina ögon upp! Godnatt folk! ✨ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar