onsdag 6 augusti 2014

Höst....

Hm, jag har inte så mkt att säga idag.. Har mest fixat och trixat med ditten och datten. Var förbi jobbet en runda och pratade med chefen och chefen :-)

Plötsligt kom jag på att semester i stort sett är slut, men vad är det att gråta över. I oktober åker vi utomlands med fina vänner. Sen är det snart jul, och Jul älskar ju jag :-)) känner även att min höstlängtan börja komma. Den smyger sig på varje år.. Faktiskt är hösten en av mina favorit årstider... Man har inga förväntningar, det ända jag vill göra är att åka på skördefesten, köpa pumpor och ljung, tända ljus och ta på mig mysiga tjocka tröjor! Det är höst! Mysigt ;-) 

Att prata om hösten kanske inte va de jag tänkte skrivit om i detta inlägget, haha! För idag har vi haft en mysig utedag med mango smoothie i trädgården! 
Sen gjorde jag ananaspaj, klippte gräset, ränsade lite ogräs, tvättade och lagade mat.. Jäkla duktig jag vatt i eftermiddag! 
😉 skryt när det är som bäst 😂 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar