tisdag 5 augusti 2014

Regn ☔️

Idag har det inte gjort mycket annat än att regna ute. Så vi har snällt fått sitta inne och det har varit lite jobbigt för T ;-) han stod och tjatade länge länge om att han ville ut och bada?!  
Kan vara nyttigt för hans hy att få ett baduppehåll ;-) vår badtok! 

Vi började dagen på bästa möjliga vis iaf, lyxfrukost i Böksholm hos Emma, Freddan och Emilia. Vi hämtade upp Erika och Ellie på vägen plus att vi fick sällskap av finaste Frida.. Vi hoppades att all mat skulle få bebisen att inte få rum i magen mer så den kunde komma ut. Tyvärr verkade vi misslyckas även med den planen :-)) hoppas "liten" där inne kommer väldigt snart! 
Efter det åkte T och jag en sväng till lenhovda för jag hade tid på vårdcentralen, har fått ett märke/bett eller liknande på benet som inte vill försvinna. Men lite smörja nu så ska jag nog lyckas få bort det :-)) 

Ikväll har vi bara varit hemma, Anton gick och la vår lille man kl 7 och vid 8 gick jag upp för att kolla på allsång. Två minuter senare hör jag några tassande steg och en liten Nisse kröp upp hos mig i soffan med nappar och täcke. 
Första ggn någonsin gick jag inte in och la honom igen utan vi satt i soffan och myste hela programmet. Det gäller att ta till vara på sista semesterdagarna tillsammans. 💙 

Nu ska jag sova, mår inte riktigt hundra ikväll. Men det ska bli så härligt att få sova en natt med lite luft och kyla i huset! 
Godnatt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar