torsdag 28 augusti 2014

Dålig kombo!

Fy för kombon val-år och jobba på posten. Denna veckan har varit något utöver det vanliga. Igår hade vi (braås) fem lägg, alltså fyra olika reklam och så posten förståss. Resten av kontoret hade fyra lägg. Jag körde extra bil och hjälpte Erik endel i braås. Tex sprang jag lägenheterna med tre reklam 👍 använde västen flitigt kan jag säga. Och hade ändå ont i ryggen efteråt. Men utan den hade det aldrig gått! (Bild längre ner) vi har haft olika reklamer hela veckan. Men imon är det tack och lov reklamfritt. Iofs övar jag med en tjej från Lessebo nu så jag sitter ju bara bredvid. Men ändå.. 



Ikväll har jag pysslat lite med helgens doptårtor, igår gjorde jag bottnarna. Dock gick kronorna sönder så det är bara att börja om imon. Efter jobb"festen" eller tidigt lördag morgon. :-) men nu är det sova som gäller, upp tidigt imorgon och öppna! Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar